lauantai 19. maaliskuuta 2011

Kotosalla

Kaupungilta löytyi taas vaihteeksi jotain kivaa :). En ollutkaan varmaan puoleen vuoteen käynyt Kajaanissa shoppailemassa, kun joululomallakaan ei päässyt kauppoihin, koska tuli oltua kipeenä.

Peilikuvaa kauppareissun jälkeen:
Spontaaniostos oli uusi rotsi:
Ja parempi kuva:
Tekonahkatakki 40e, Maxi. Etsin pusakkamallisempaa rotsia, mutta tuli sit ostettua tuollainen rockimpi bikermalli. Ei paha. Eiköhän tuolle käyttöä löydy ;).

Huivi: Tätä huivia olin hiplaillut Jim&Jill:ssa jo normihintaisena (16,95e). Nyt huivi löytyi "ota 2, maksa 1" -korista hintaan 7e eli kun otti kaksi huivia, niin periaatteessa maksoi yhdestä 3,50e.

Printtipaita:
Black eyed peasin paita 5e by: Citymarket. Vihreä pukee mua :D.

Pari mainiota levyä, joita en häpeäkseni vielä omistanut. Nyt asia on korjattu:
Bulletit 10e by: Citymarket

Ja vaikka Laltsu onkin lähinnä harrastanut ahkeraa kävelyä pitkin taloa, niin iltaisin Laltsusta saa myös chillauskuvia:
Ja vanhat villasukat on Laltsun kavereita :D.

2 kommenttia:

  1. Hauska nähdä kuva lapsuudenhuoneestasi. Mulla on kans ollut tollanen Minni-lamppu pienenä, mutta vaihdoin sen jossain välissä aikuismaisempaan :D

    VastaaPoista
  2. Joo mä en luovu mun Minnistä :D. Toi mun lapsuudenhuone on kyl kaikkien turhien tavaroiden huone, sillä äiti täyttää sen ihan ihme huonekaluilla, kuten kuvassa näkyvällä lasivitriinillä ja sit on nojatuoliturhakkeita myös. Pitää joskus ottaa enemmän kuvia huoneesta.

    VastaaPoista