maanantai 19. tammikuuta 2015

Höpöhöpöä

Paikallisessa läväriliikkeessä oli tässä taannoin 5euron alennus lävistyksistä, joten sorruin ottaa yhden rustokorun lisää:
Kaksin aina kaunihimpi ja silleen x).

Hairlekiinista:
Color mask oli tarjouksessa (9,90e) ja sit perus Crestolin fantasy (13,90e). Hiukset hyvin, kaikki hyvin.

H&M:lta:
Nirvana paita -20%  (10,40e, norm. 13e).

Second hand shopista:
Sinertävän vihreä palestiinalaishuivi (4,90e). Mä niin haluisin kyllä vielä löytää sen armeijanvihreän huivinkin.

Discshopista tilattua:
Discshopissa oli taannoin ilman toimituskuluja -päivät ja sorruin sit tilaa pari dvd:tä. Beverly hills 90210 kaudet 2 ja 3 (9,90e/kpl). Mä niiin tykkään nostalgisoida tän sarjan parissa :D.

Olen koukussa tonnikalaankin:
Pari kuvaa Laltsusta, joka pitää aina mulle seuraa:
Yritettiin ottaa kaverikuvakin. Laltsu on kuvauksellinen. Minä en.
Muutama onnistuneempi otos:
Taisin vähän innostua tekee kuvakollaaseja taas vaihteeksi xD.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti