sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Ostettua, nähtyä, luettua

Ei edelleenkään niitä vaateostoksia, vähän oon hyvä!

Second hand shopista:
Laatikko (2e). Säilytyslaatikoihin saa aina kivasti piilotettua kaikkee turhuutta tai niitä dvd-leffoja.

Viimeisin leffaostos:
The Doors (2,50e). Tämä on tullut jo nähtyä, joten tiesin ainakin mitä ostin.

Viimeisin katsottu:
When in Rome (2010).
Ihastuttavat Kristen Bell ja Josh Duhamel tähdittävät romanttista komediaa, jossa on suhteellisen viihdyttävä juoni. Juoni kertoo Bethistä (Kristen), jolla ei ole onnea rakkaudessa. Käynti Roomassa muuttaa kuitenkin sen asian. Rooman jälkeen kilpakosijat ilmestyvät häiritsemään Bethin elämää. Tykkäsin leffasta, ja se johtui varmaan osin siitäkin, et Josh on niin ilo silmälle.

Viimeisin luettu:
Sue Crawford: Ozzy
Lontoolaistoimittaja kertoo Ozzyn alias John Michael Osbournen matkan Birminghamin työläiskortteleista Black Sabbath -yhtyeen laulajaksi, miljoonia myyneeksi sooloartistiksi, moniaddiktiksi, rock 'n' roll -ruhtinaaksi ja viimein raskaan metallin kunniavanhukseksi ja Osbournes -sarjan friikki-isäksi.

Tämän suhteellisen ohuen teoksen parissa tuli vietettyä ihan liiaksi aikaa. Teoksen alku ei vaan oikein vienyt mukanaan, mutta pääsinpä kuitenkin loppuun asti. Pitänee lukea tämän jälkeen myös se Ozzyn omaelämäkerta.

Lainauksia:

"Oon mä joskus miettinyt, et pitäis ruveta normaaliksi. Mut mikä on normaalia?" - Ozzy -

"Toimittaja: Onko sinulla ongelmia juomisen kanssa? Ozzy: On. Täällä ei oo baaria."

"Kun Kelly syyttää Ozzya siitä, ettei tämä kuule mitään, Ozzy vastaa hänelle: Sä et oo seissy 35 vuotta keskellä 30 miljoonaa desibeliä. Niin et kirjoitapa vaan paperille, mitä asiaa sulla oli."

"Mulla on niin monta tatuointia, et mä oon ku joku maantiekartta." - Ozzy -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti