keskiviikko 29. elokuuta 2012

Ostoksia ja luettua

LevykauppaX:stä:
BRHG: Lifebound (15,90e).
Levy täynnä hyviä biisejä. Musavideoveisujen (Above all, Speed superstar) lisäksi taidan tykkäillä seuraavaksi eniten veisuista: Of regret, fear & forgiveness ja We die like heroes.

Lindexiltä:
Pääkallopaita (22,95e).  En vaan voi vastustaa viskoosipaitoja enkä pääkalloprinttejä.

Anttilasta:
Triumph -liivit (10e). Ja huvittavasti sain sit kotona huomata, että omistinkin jo yhdet tällaiset, mutta kukas sitä nyt kaikkia alusvaatteitaan muistaa x).

Second hand shopista:
Jim Morrison 30x30 taulu (2e). Taulu löysi paikkansa keittiön puolelta, koska siellä oli sentään seinässä valmiiksi kiinnitysjuttu.
Prey for rock & roll dvd (3e).
Paul Reiser: Parisuhteellisuus (1e). 

Viimeisin luettu:
Chris Heath: Feel, Robbie Williamsin tarina
Takakannesta poimittua: "Nyt voit lukea, millaista on elämä 2000-luvun supertähtenä ihan oikeasti.  
»Totuus on täällä… jossain.»  – Robbie Williams
"

Teos on oikein virkistävää ja viihdyttävää luettavaa, sillä onhan tämä melkein poptähden omaelämäkerta. Chris Heath on kulkenut Robbien mukana arjessa ja kiertueilla ja koonnut sen pohjalta tämän teoksen. Teos paljastaa poptähden arjen, fanien fanaattisuuden, tähden vaihtelevat mielialat, masennuslääkkeiden käytön, rakkauden kaipuun, leikkisyyden ja lukuisat yhden yön suhteetkin (asia, jota et välttämättä olisi halunnut tietää). Tykkäsin todella paljon tästä teoksesta. Hieno kokonaisuus, teoksessa on selvästi pala Robbieta ja Robbie on kiinnostava persoona.

Hyviä lainauksia:   

»Joko ollaan valmiita?»
»Laukut? - On»
»Turvamies? - On»
»Yksi lääkitty poptähti? - On»

"En usko, että minulla on jalat maassa. Minulla on pää pilvissä."

"Minä olen yksin kokonainen poikabändi. Löytyy söpö, nokkela, mietteliäs ja komea. Lavalla on aina moniajo päällä."

"Haluan vain löytää jonkun, jonka luokse voi palata kotiin. Haluan löytää jonkun, joka on koti - Olipa hän missä vain tai oltiinpa me missä vain, me ollaan kotona. Olen nimittäin juossut todella paljon kuusitoistavuotiaasta asti. Luulin pitkään, että se olisi pikajuoksua, mutta nyt haluan pikemminkin maratonia jonkun kanssa. Haluaisin mieluummin kävellä koko matkan kuin jatkaa juoksemista. Juokseminen vie niin paljon voimia."

»Oletko sitä mieltä», toimittaja kysyy, »että olet sabotoinut omat ihmissuhteesi?»
»En, minä vain valitsen sellaisia, jotka voin jättää. Mutta alan tulla paremmaksi.»
»Kumpi on sinulle helpompaa», toimittaja kysyy, »Rakastaminen vai rakastettuna oleminen?»
»Rakastaminen kyllä. Mutta aina niin, että pakoreitti on olemassa. Vähän niin kuin että oltaisiin lentokoneessa ja laskuvarjoja olisi vain yksi, ja minulla on se valmiina...mutta toivottavasti tilanne muuttuu, kun vanhenen.»

"Sanoin yhdelle tyypille kuntosalilla, että voisiko hän opettaa minulle spagaatin. Hän kysyi: 'Kuinka joustava olet?' Minä sitten sanoin, että lauantaisin ei käy..."

"Ajattelen, että hankin vaimon, jotta voin mennä aikaisin nukkumaan."

"En ole koskaan pitänyt kiertueista, paitsi kahdesta tunnista ennen keikkaa, kun kaikki ovat samassa paikassa. Siitä minä pidän."

"Jessus että minä puhun paljon paskaa. Se on sitä, että on pakko sanoa jotain kun ei kestä hiljaisuutta päässään."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti