torstai 3. lokakuuta 2013

Tangle ja hopeinen sortuminen

Tiimarista:
Isot niittikipot (6e/kpl). Sorruin vielä hakee pari näitä tai se yksi pieni kippo ei sit riittänyt. Ja näillehän löytyi sitä käyttöä. Toinen pääsi somistaa kirjoituspöytääni ja toinen hyllyäni.

Piti hyödyntää se Osta 3, maksa 2 -kampanja, joten sain sit kaupan päälle sen edullisemman tuotteen:
Lasinen säilytysjuttu (5e). Mulla olikin tällainen samantyylinen oranssina, mutta se ei oikein väriltään sopinutkaan sisustukseeni. Halusin siis tämän kirkkaan.

Sokoksen 3+1 päiviltä:
Käsidesigeeli (2,80e) ja Klippoteket kuivashampoot (4e/kpl).
Tangle Teezer -harja (10,90e). Olinkin miettinyt tämän hankkimista jo jonkin aikaa.
Rakastuin harjaan. Niin hellävarainen hiuksille. Hyvä ostos.
Kenkäkiilloke (2,95e). Tykkäänhän niin kiillottaa kenkiäni.

Kultajousesta:
Lahjoin itseäni hopeisella sormuksella. Pieni koruharakka minussa heräsi taas hetkellisesti.
Hopeinen kukkasormus 17,5mm (29e). Olinkin katsellut/miettinyt sormusta jo aiemminkin, mutta silloin hinta 39e tuntui kovin suurelta. Nyt kun hinnasta oli lähtenyt se kymppi pois, niin suorastaan riensin ostamaan sormuksen.
Olin miettinyt sormusta keskisormeeni suht. tavallisen sormukseni paikalle. No sormus ei oikein toiminut sormessa, koska mitkään sormukset ei vaan toimi/pysy kunnolla keskisormessani.
Sormus taitaa siis eniten somistaa etusormeani. Toisaalta koko on sellainen, että voin jahkailla sormuksen kanssa kolmen sormen välillä.

Kynsissäni on Tiimarin ihqua glitterlakkaa, jonka kimalteluun olen jo tottunut. Lakka on myös extrakestävää kynsissä. Itse asiassa sitä on jopa hyvin inha yrittää saada pois kynsilakanpoistoaineella - olen viimein kohdannut sen hankalasti poislähtevän glitterlakan.

1 kommentti:

  1. Mä ostin Tangle Teezerin sekä normi-, että matkakokoisena vuosi sitten ja oon tykännyt.

    Mä kävin eilen Jyväskylässä, mutta unohdin ihan kokonaan käydä Sokoksella vaikka oli tarkoitus.

    VastaaPoista