keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

Keskiviikkoplaah

Ärsyynnyin jo eilen tästä:

Nii-in, oon joskus tooosi hidas. Jäin ilman lippua. Voi yhyy. Ja uusi huhtikuinen keikka ei yhtään lohduta. Mutta jos jotain positiivista pitäis synkkyyden keskeltä hakea, niin ainakin on sit keikaton lauantai edessä. Hiphei. Oon tyyliin: "no ei ois lähibaarin keikka kiinnostanutkaan". Täysi Henkka ei tarjoa mtn suurta keikkanautintoa.

Ja keikkailusta mässäilyyn:
Mulla on uusi myslikoukutus. Jogurttimysliin kyllästyneenä mätän vaihteeksi jogurtin kanssa ihan vaan hedelmämysliä. Runsaskuituinen hedelmämysli on nam. Tosin kauankohan tämäkin koukutus kestää.


Viimeisimpiä shoppailuja:

Sokkarilta ei sit vielä kuitenkaan lähtenyt uudestaan messiin sitä farkkuhametta, koska vierastan sitä vaaleahkoa hametta vielä kuitenkin jonkin verran. Musta bolero lähti sit messiin, vaikka joku voisikin jo todeta, että eikö mulla muka ole jo tarpeeksi boleroita. No jaa, kaapista löytyy nykyisin kaksi boleroa 3/4-hihalla, yksi liehuva pitkähihainen ja yksi neulebolero. Uusi aika perus Iconin pitkähihainen bolero (14,95e) saa kaiketi jäädä vipaksi bolero-ostokseksi. Bolerokiintiö on ehkä viimein täysi.
Ja Seppälästä löytyy aina joskus kivoja pikkuisia mustia juttuja eli mesh- ja pitsipöksyjä, joita niin tykkään hamstrata alesta. Oon laiska pyykkäämään, joten alusvaatteita ei voi olla liikaa :D.


Ja torstaina pääsee kenties tsekkaa cityssä viimein avatun GinaTricotinkin kevään valikoiman. Kivvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti